fredag 2 oktober 2009

rld

Bor in mig pa annu ett nytt hostel, och borjar tappa rakningen. Kan inte minnas var saker har hant, om det var i Rom eller i Barcelona?

Vi har betalt for ytterligare tre natter, och eftersom red light district, dar vi bor, inte sover sa gor vi inte heller det. Inte bara for att gatorna lever, utan ocksa for att vi delar rum med tva morgonpigga israeler, en snarkande old man och alldeles utanfor har vi en kyrka som behagar att vacka oss 07:30.

Underbart.

Vi har hittat sma parlor har. Ett stalle dar man kan roka nagila eller hablibabli eller vad som nu behagas, ett stalle dar man kan ata bagels och dar de har godis i sockerskalarna, sma mysiga 2hand affarer, och ikvall kanske vi gor en pub crawl. Om vi kanner oss rika.

Jag traffade Tim igar och... det finns sa mycket som jag inte ens vill skriva har, som ar... uf. Svart.

1 kommentar:

Michelle sa...

Alltså, så fort du kommer hem vill jag ha ett telefonsamtal och du ska ge mig en detaljerad redogörelse om din eurotrip!! Förstått? Hoppas du har det bra. Kärlek