tisdag 23 juni 2009

Allmänt.

Jag jobbade idag. Jag ska jobba fem dagar i veckan. Hela helgen jobbar jag. På lördag också, fastän jag fyller 20. 

Ibland klagar jag mycket på mitt jobb, men egentligen trivs jag väldigt bra. De flesta kollegerna är bra, och nu under semestern så sjunker medelåldern rejält. De gamla är mysiga. 

Idag har vi bakat kaka. Vi har haft sittgympa, några var ute och gick en sväng och så lite Allsång på Skansen. Visst är de gamla virriga, men det är som en av dem sa idag - det är ju tur att man inte blir sådan där, vad heter det nu igen? När man är gammal och inte kommer ihåg något?

Syster ska ha fest nu. Jag räknade med sprit och cigg. Hon bakar cupcakes och ber mig köpa hallonsoda och sockerdricka. Bror är i Onsala. Hund också. Föräldrar i Portugal. Jag vill ha restresa. 

Allmän uppdatering, så blir det utan kamerabatteri. 

Inga kommentarer: