onsdag 30 december 2009

Mitt 2009 maj - augusti.

Maj.
Min bror Elias konfirmation.
Dea och Sandra hade fest med festivaltema. Så här såg Emily ut.
Jag åkte ner till Landskrona och Helsingborg för att hälsa på Michelle som precis kommit hem från Israel. Vi åt glass med munk på.
Jag och Smilla hängde ganska mycket uppe vid Delsjön.

Juni.
Achillea fyllde 20 och bjöd på middag.
Juni var en himla massa studenter och baler. Här är syster Emma.
Linn och Jojo.
Och kusin Nellie.

Juli.
Jag hängde med mina föräldrar på Anagada över en helg. Vi fick jättefint väder och åt mest räkor.
Det röktes ganska mycket vattenpipa på balkongen.
Sedan åkte jag till Hultsfred med Elin och Terese.
Där träffade jag Veronika och Jennie. Hela Hultsfred regnade bort och det var lera överallt. Underbart.

Augusti.

Jag träffade Shahar i Paris. Vi lyssnade på mycket gatumusik och svettades.
Srdan åkte vi till Nice och bodde in oss i mormor och morfars lägenhet. Nice är underbart, fast det finns en himla massa gamla rika människor där.
Och sedan åkte vi vidare till Italien, där vi bland annat stannade i Florence.

Inga kommentarer: