lördag 4 juli 2009

No risk no fun

No risk, no fun.

Ifall jag inte får något jobb i Norge. Ifall jag inte får något jobb i Danmark. Ifall jag inte får något jobb i Beligien. Ifall jag inte får något jobb i Portugal.

No risk, no fun.

Ifall det inte funkar med Shahar och hennes runt i Europa planer. Ifall jag inte åker till Grönland. Ifall jag varit illegel i Israel.

No risk, no fun. 

Ifall jag inte vinner storvinst på Triss. Ifall jag dricker fel saker. Ifall jag går vilse. Ifall jag står någonstans i världen utan pengar.

No risk, no fun. 

Då hittar jag på något. Då köper jag en sista minuten till ett land där det är varmt och lagligt att sova på stranden. Då lever jag på ingenting och bara ligger på den där stranden i veckor. Då liftar jag till Paris. Då tar jag ledigt från mitt liv.

No risk, no fun. 







Inga kommentarer: