onsdag 10 mars 2010

om igår.

Portugal.
Jag älskar att resa, men varje gång jag flyger lovar jag mig att ta tåget nästa gång. Jag är inte rädd för att flyga. Jag är bara väldigt trött på det. Förseningar, inställda flyg, feber, nästa gång hittar ni mig i liggvagnen.

Jag träffade såklart biologen Jojjo nere i Lissabon. Vi fick några sena nätter tillsammans på olika små barer klubbar gator.

Vi drack stora starka vodkadrinkar som var så goda så goda så jag var tvungen att köpa med mig alkoholen hem. Dessvärre fick man mörka läppar av den.

Teresa var där också men hon rörde sig så mycket så hon knappt hamnade på bild. Teresa bodde tillsammans med två katter i en liten lägenhet i Lissabon och jag och min väska bodde där med henne. Det var fint. Och kallt såklart.

1 kommentar:

Michelle sa...

Alltså förlåt. Jag får bara en enda bild i huvet när jag tänker: Agnes, lägenhet och katter. Förlåt! Frisk än?